Пиво бад міцність
Прагнучи отримати вишукані враження від дегустації пінного напою, ви, безумовно, звернете увагу на найкращих представників даного колориту. Одним із них є пиво Бад.
Це унікальний американський алкогольний продукт, чиї ароматичні та смакові характеристики обов’язково подарують вам масу нових яскравих вражень вже з першої миті дегустації. Таким напоєм можна насолоджуватися на великій вечірці та при особистій дегустації, відпочиваючи від робочих буднів.
Дегустаційні характеристики
‘width=’750’>
До розряду основних особливостей пива Bud слід зарахувати нестандартний склад. Хмільне готується на основі очищеної води, ячмінного солоду, хмелю та рису.
Точні пропорції оригінального продукту тримаються в найсуворішому секреті, тому пінне з аналогічними дегустаційними показниками ви гарантовано не зустрінете на ринку.
Скільки градусів у пиві Бад
Міцність представників лінійки популярного американського хмільного варіюється в межах від 0,05 до 5,3%.
Колір
В основі візуального виконання лежить привабливий світло-золотистий відтінок, який залежно від різновиду напою може набувати більш насичених тонів золотого та мідного.
Аромат
Букет формує собою ідеальний баланс між ніжними солодовими нотами, фруктовими шлейфами та карамеллю.
Смак
Гастрономічні показники вимальовуються обрисами хмільних, рисових і карамельних нюансів.
Як купити оригінальне хмільне
‘width=’750’>
Процес придбання алкоголю в наші дні тісно пов’язаний із великою кількістю ризиків. Цей факт обумовлений тим, що ринок перенасичений контрафактом, а отже, жодного споживача на всі 100% не застраховано від придбання підробки.
Навіть купуючи преміальний табір, ви можете натрапити на контрафакт, який згодом зіпсує перші враження про ароматне хмільне.
Щоб уберегти себе від необґрунтованої покупки і вже цього вечора насолодитися смаком фірмового пінного, рекомендуємо при виборі спиратися на такі нюанси:
- Магазин.
Вибір алкоголю слід проводити лише у спеціалізованих алкобутиках чи мережах великих супермаркетів.
Дані торгові точки за необхідності можуть надати клієнту дозвільну документацію на повний перелік представленої для продажу продукції.
- Консистенція.
Структура фірмового напою має бути ідеально чистою. Осад, каламут і різні домішки є ознаками підробки або результатом неправильного зберігання. У жодному разі пити такий продукт не слід.
- Тара.
Бад сьогодні поставляється на ринок у банках та пляшках. Оформлення оригінальної тари має бути бездоганним.
Отже, детально оглядаючи продукт, ви не побачите сколи скла, вм’ятини, потіки фарби або клею, нерівно розташовані етикетки або інші ознаки заводського шлюбу.
Як правильно подавати
‘width=’750’>
Бад – легке – світле пиво – для великих тусовок та особистого розслаблення. Воно особливо невибагливе до принципів розливу, але в той же момент, якщо ви хочете повноцінно розкрити його дегустаційні особливості, рекомендуємо в процесі вибору враховувати низку важливих моментів.
Розлив американського хмільного слід проводити у великі фужери під кутом 45 градусів. Алкоголь повинен повільно литися по стінках келиха, тому що в іншому випадку ви зіткнетеся зі швидким утворенням високої білої пінки.
Також важливо враховувати температуру подачі, яка має бути приблизно 5-7 градусів. Перегрітий напій засмучує хаотичність у плані аромату, тоді як надмірно холодне пінне приховує кращі характеристики смаку.
З якими продуктами поєднується
Купуючи в магазині фірмовий алкоголь Бад, також подбайте і про закуски. Вибирати їх можна, спираючись виключно на особисті уподобання.
Ідеальним же гастрономічним супроводом до цих алкогольних виробів прийнято вважати м’ясні та сирні нарізки, сушену рибку, копченість, снеки, грінки та чіпси.
Інші варіанти вживання
Щоб максимально урізноманітнити свої враження від знайомства з Бадом, у процесі дегустації постарайтеся звернути увагу на різноманітність коктейлів, які можна приготувати на даному хмільному продукті.
Маючи універсальну структуру, алкоголь іменитої американської компанії відмінно проявляє себе в процесі змішування з великою кількістю різних інгредієнтів.
До міксів, які обов’язково подарують вам нові яскраві враження від дегустації, слід віднести Джин-Пунш, Журавлі, Диявольський, Дизель та Пивний дракон.
Які бувають види цього напою
‘width=’750’>
Компанія Anheuser-Busch InBev прагне задовольнити інтереси широкої аудиторії споживачів, через що, знайомлячись із продуктами торгової марки Бад, ви обов’язково оточите себе різноманіттям яскравих гастрономічних та ароматичних втілень.
До найбільш популярних представників лінійки відносяться:
- Пиво Budweiser. Елегантний світлий табір з нотами карамелі та бісквіту в насиченому ароматі. Смак ґрунтується на м’якості та невеликій гіркуватості.
- Пиво Bud Light. Золотисто-бурштиновий напій із сухим хмільним присмаком та ніжним ароматом, у якому чути нюанси дріжджів та фруктів.
- Bud Ice. Ніжно-золотий алкоголь із виразним карамельним ароматом. Смакові амбіції розкриваються свіжістю сухофруктів.
- Budweiser American Ale. Пінне золотого кольору, що запам’ятовується, з карамельними і цитрусовими півтонами в ароматі. Смак розкривається колоритом сухофруктів.
- Буд Alcohol Free. Безалкогольне пиво Бад золотистого кольору з гіркуватими нотами хмелю, рису та карамелі у смакових показниках. Аромат будується на найніжніших фруктових та карамельних нотах.
Чиє пиво Будвайзер та його історія
Точно вказати країну-виробника пива Будвайзер сьогодні можна лише ознайомившись з тією інформацією, яка вказана на упаковці. Достовірно відомо, що це хмільне за оригінальною ліцензією розливається на різних заводах у 15 країнах світу.
Офіційним власником торгової марки є міжнародна корпорація Anheuser-Busch InBev. Цей концерн випускає пінне під популярним найменуванням з 1876 року.
Також у продажу можна зустріти пиво Будвайзер Будвар. Цей алкоголь випускається однойменною чеською компанією, яка вже багато років веде суперечку з американською корпорацією щодо того, хто є справжнім власником бренду.
Історія появи американського Budwieser компанії Anheuser-Busch:
Отже, заснував бренд син німецького багатія Адольфус Буш. Його батько був магнатом пивоваріння та виноробства, тому Адольфус ще з дитинства почав убирати інформацію про організацію пивного бізнесу. Приїхавши 1875 року до США, і вже через рік, 1876 року американці вперше спробували Богемський табір, зварений за рецептом Адольфуса. Він був не схожий на популярні на той час різновиди елю, що припало до смаку американським споживачам.
1881 рік. На виробництві запроваджується технологія штучного охолодження.
1919 рік. Під час сухого закону виробник пива Бад йде на логічне рішення – розпочинається випуск безалкогольного пива.
1936 рік. Початок випуску пива Бад у банках.
На даний момент пиво вариться одразу на 12 (!) американських заводах. Також у світі розосереджені ще з десяток заводів, які працюють на неамериканського споживача. У України пиво з’явилось у 2010 році, зараз воно вариться на потужностях «САН ІнБев». Заводи виробника пива Бад розташовані у 7 містах по всій території.
Історія появи чеського Budwieser компанії Budweiser Budvar:
Будвайзер (Budweiser, Budweiser Budvar, Bud та Budějovický Budvar) — марки чеського пива, що належать броварні Будеєвицький Будвар (чеш. Budějovický Budvar), заснованій в 1895 році в місті Ческе-Будеєвіце. Це пиво варилося в Богемії з 1295 року, коли місто перебувало у володінні Габсбургів.
У 2002 році броварня змогла повернутися на північноамериканський ринок після 62 років судових розглядів з американською фірмою Anheuser-Busch за право використання назви Bud. Тепер чеське пиво продається у США та Канаді під назвою Czechvar. У вересні 2007 року стало відомо, що Anheuser-Busch планують перекупити чеський Budvar.
Хто ж раніше?
Суперечка про володіння торговою маркою Budweiser триває вже давно. Американська компанія Anheuser-Busch і чеська пивоварня Budějovický Budvar ніяк не можуть вирішити, хто ж є законним власником бренду. Американці почали варити Budweiser раніше на 19 років – 1876 року. У той час, як чеська державна пивоварня розпочала випуск цього напою лише 1895 року. Проте, чеські пивовари мають потужний історичний аргумент – місцеві пивовари маркували назвою Budweiser пиво ще з 1531 року. Наприклад, саме такою назвою було подано пива до столу короля Фрідріха Першого.
Як з’явився бренд Bud?
Намагаючись вирішити історичну суперечку, американці вирішили запровадити новий товарний знак — Bud. Проте, юристам чеської компанії і таке рішення не сподобалося – вони тепер заперечують і нову назву.
Де та які назви брендів використовуються:
У різних країнах питання вирішено по-різному, зокрема, у США права на назву належать американцям (чеська фабрика постачає на цей ринок своє пиво під маркою Czechvar), у Німеччині право на торгову марку належить чехам, а у Великій Британії обидві компанії зрівняні у правах .
Тепер, гадаю, стала зрозумілою різниця між бадвайзерами. Сподіваюся, пост був корисним, і хтось почерпнув для себе нової інформації
І крутий ролик Budwieser до чм-2016 з хокею.
Виробник
Виробництвом напою з 1876 займається компанія «Anheuser-Busch InBev», заснована пивоваром з міста Сент-Луїс Адольфусем Бушем. Сьогодні, налічується близько 20 виробничих точок пива «Бад», розташованих біля кількох континентів. Напій експортується на територію понад 90 країн і має досить велику популярність. Найбільша концентрація заводів посідає Північну Америку (близько 11 штук). У України з 2011 року налагоджено власне виробництво пива «Bud», що говорить про зростаючу популярність напою серед наших співгромадян.
Не до кінця зрозуміло, чи можна вважати по-справжньому американським пивом той Бад, який продається за межами Америки. Справа в тому, що оригінальна рецептура приготування включає приблизно двісті сорок покрокових етапів. Але такий спосіб виробництва робив би ціну на напій просто нечуваною, що наштовхує на думку про здешевлення сучасного способу приготування. Однак, складно посперечатися з тим фактом, що на сьогоднішній день це одна з найпопулярніших марок пінного напою, що продаються.
Цікавий факт
У світі напій реалізовується під різними брендами. У США пиво відоме як «Budweiser», тоді як у Європі та України продається під маркою «Bud». Причиною тому — багаторічна суперечка американських та чеських виробників, кожен із яких претендує на повну оригінальну назву. Справа в тому, що назва чеської компанії – Budweiser Budvar. І ті та інші займаються виробництвом напою з кінця 20 століття, тому судові розгляди у цих справах тривають не перше десятиліття.
Компанія Anheuser-Busch InBev володіє також рядом інших іменитих брендів, шкоди яких «Корона Екстра», «Клинське» та інші.
Смак пива «Bud»
Пиво світло-золотистого кольору п’ється дуже легко, не залишаючи в роті неприємної гіркоти та смаку алкоголю. При цьому відчувається легка фірмова гіркуватість. Смак м’який і виразний, а післясмак додає до загальних відчуттів солодкуватих відтінків карамелі та рису.
У всьому світі «Bud» відомий також і завдяки вишуканому тонкому аромату, який крім солодових містить нотки фруктів і карамельні тони, що ледь відчуваються. Піна дуже тонка, практично відразу осідає на поверхні та стінках келиха.
Рекомендована температура вживання – приблизно 9 °C. Саме за такої температури, як заявляє виробник, смак напою розкривається повністю. Крім того, лінійка «Bud» включає сім сортів, кожен із яких має оригінальний присмак:
- Оригінальний;
- Крижаний;
- Сухий;
- Сріблястий;
- Екстра;
- Світлий Лайм;
- Світлий Золотий пшеничний.
Безалкогольний варіант
Ухвалення сухого закону 1919 року змусило виробників розробити рецептура безалкогольного варіанта пива «Bud». Сьогодні напій відомий під назвою Bud Alcohol Free. Не забувайте, що деяка міцність у пива таки є і дорівнює 0,5 градусів. Пиво має той самий світлий золотистий колір, що й алкогольний варіант. Аромат солоду, та ж легка м’яка гіркота та фруктовий післясмак – відмінний варіант для поціновувачів безалкогольного пива. Варто врахувати і такий позитивний момент, що і ціна на Bud Alcohol Free значно нижча.
Інші види «Bud»
Окрім оригінальної рецептури, розробленої ще у 19 столітті Бушем, пиво має кілька видів. Подивимося деякі з них.
Bud Light, 4,2%
Ідеальний баланс м’якого смаку та легкої гіркоти разом із легким квітково-фруктовим ароматом. У виробництві продукту використовуються якісні сорти ячменю. Також як і в класичному рецепті, сюди додається рис, що надає смаку свіжості та легкості.
Цей вид значно обходить у продажах багатьох своїх конкурентів у США, а й у Європі.
Bud Ice, 5,5%
Цей вид напою відносно новий і був запущений у виробництво лише в середині 1990-х років, незважаючи на те, що при виробництві пива застосовується технологія штучного охолодження, розроблена Бушем ще у 1880-х роках.
Згідно з технологією, зварене пиво охолоджується аж до утворення льоду, що видобувається пізніше. Отже, з напою зникає значна частина води, завдяки чому пиво має більший відсоток фортеці. Крім того, таке охолодження пом’якшує гіркоту хмелю. Рекомендована температура споживання нижча, ніж у класичного варіанта пива – близько 3-5 °C.
Склад пива «Bud»
До складу оригінального пива входять:
- Вода;
- Ячмінний солод;
- Хміль;
- Мал;
- Букова стружка.
Саме останній інгредієнт є для фірмового напою. Завдяки цій незначній добавкі смак стає значно м’якшим, не залишаючи в роті неприємну гіркоту. Пастеризація – обов’язкові пункти у процесі приготування пива. Калорійність продукту становить 42 ккал.
З чим пити «Bud»
Вибираючи закуску, не варто забувати про те, що йдеться про класичний американський табір. Американці звикли вживати цей напій у супроводі гарячих закусок – курячі крильця, смажений бекон, а також сир. Не відмовляють вони собі і у вживанні з пивом улюблених бургерів, картоплі Фрі та інших улюблених продуктів.
Але не варто зациклюватися на типових американських стравах, традиційні для нашої країни сушена риба також підійде до цього напою. Вобла, солоний лосось чи форель теж чудово доповнять та розкриють смак пива.
Таким чином це пиво стане ідеальним доповненням відпочинку. Різноманітність видів та смакових відтінків дозволить кожному вибрати найбільш підходящий для себе смак та насолодитися класичним американським пивом.
Нагороди
Great American Beer Festival, Денвер:
- 1995, 1996 – Золота медаль (Budweiser);
- 2000 – Золота (Bud Light) медаль;
- 2009, 2013 – Золота медаль (Budweiser Select).
World Beer Cup, Філадельфія:
- 1996 – Бронзова (Budweiser) медаль.
US Open Beer Championship:
- 2007 – Золота (Budweiser Select) та срібна (Bud Ice) медалі.
San Diego International Beer змагання:
- 2012 – Бронзова (Budweiser) медаль;
- 2013 – Золота (Budweiser) медаль;
- 2015 – Бронзова (Budweiser) медаль.
North American Beer Awards, Айдахо:
- 2013 – 2 бронзові (Budweiser Black Crown, Budweiser Select) медалі;
- 2015 – Золота (Bud Ice) та бронзова (Budweiser Black Crown) медалі;
- 2016 – Бронзова (Budweiser Select) медаль.
Canadian Brewing Awards, Галіфакс:
- 2016 – Золота медаль (Bud Light).
The Beer Awards, Лондон:
- 2017 – Срібна нагорода “4 зірки” (Bud Light).
The Dieline Awards, США:
- 2017 – Нагорода “Вибір редактора” (Budweiser America).
International Advertising Awards, Лондон:
- 2000 – Гран-прі за рекламний ролик “Whassup?”.
Clio Awards, Нью-Йорк:
- 2016 – Золота медаль (Budweiser) за редизайн упаковки;
- 2017 – 2 золоті (Budweiser America, Budweiser Prohibition) медалі за найкращу упаковку та фірмовий стиль.
Shopper Innovation Awards, Канада:
- 2016, 2017 – Золота медаль за інноваційний устрій Budweiser Red Light.
Цікаві факти
Амбіції Budweiser поширюються не лише на різні країни: бренд готується подолати земне тяжіння та почати освоювати глибокий космос. Зокрема компанія заявила про свої плани виробництва пива на Марсі. В очікуванні моменту, коли польоти на Червону планету стануть повсякденною реальністю, пивовари беруть участь у науковому експерименті: готують до польоту на МКС зерна ячменю, який використовується для виробництва пива Budweiser.
Популярний співак Джастін Тімберлейк став креативним директором нового пива Bud Light Platinum. Партнерським договором передбачено, що він розробить “креативний, музичний та культурний курс” для бренду.
Види пива «Бад»
Budweiser, 5%
Напій, проголошений “королем пива”, вперше був представлений Адольфусом Бушем у 1876 році. До сьогодні кожна партія Budweiser вариться відповідно до старого сімейного рецепту, якого дотримувалися п’ять поколінь пивоварної династії. Світлий табір в американському стилі виготовляється з кращого ячмінного солоду та унікальної суміші елітних сортів хмелю. Особливість технології виробництва – використання у процесі бродіння букової стружки, що надає продукту характерної м’якості. У смаку сконцентровано все те, чим славляться світлі табори: насичене солодове тіло з нотами карамелі та бісквіту, урівноваженими шляхетною гіркуватістю.
Budweiser Select, 4,3%
Низькокалорійне пиво лінійки, що набирає популярності у світі. Вариться з дворядного та смаженого карамельного солоду, а також суміші преміальних американських та баварських хмелів. Однією з особливостей виробництва є подвоєний час витримки, що призводить до зниження вмісту вуглеводів та калорій після ферментації. Світло-золотистий табір із фруктовими нюансами, зовсім легкою хмелевою гіркуватістю та сухим фіналом. Завдяки свіжому смаку чудово втамовує спрагу, добре поєднується з обсмаженими празькими ковбасками, стейками, грінками з пармезановим маслом.
Bud Light, 4,2%
Продукт повністю виправдовує рекламний слоган бренду і є справжнім «королем пива»: згідно з даними агентства Nielsen, за обсягом продажів у США Bud Light більш ніж удвічі випереджає свого найближчого конкурента. Світлий табір вариться з ячмінного солоду з додаванням рису, який надає смаку свіжості. Ячмінь відбирається вручну головним майстром пивоваріння із сортів, вирощених на найкращих полях у Сполучених Штатах. Рецептура містить суміш преміальних сортів хмелю, що вирощуються в Америці, так і імпортних. Має збалансований смак з легкою гіркотою в післясмаку і гармонійним ароматом з нотами свіжоскошеної трави, квітів, печеного яблука.
Bud Ice, 5,5%
Напій поповнив лінійку бренду в 1994 році і став одним із найпопулярніших «айсбірів» у США. В основі його виробництва лежить прийом зниження температури звареного пива до моменту утворення льоду, який потім витягується. Оскільки відфільтровані кристали є замерзлою водою, готовий продукт має підвищену міцність. У процесі виморожування з пива також видаляється частина вуглеводів та хмелевих танінів, що наділяє його м’яким насиченим смаком та одночасно знижує калорійність. Оптимальна температура подачі ice-beer до столу — 2-4 °C, найкращий супровід гастронома — крильця «Баффало», тортильї з сиром і беконом.
Американський табір “Бад” є одним із найшанованіших сортів пива у Північній Америці. Випускається найбільшим світовим виробником янтарного напою корпорацією AB InBev. Лагер має освіжаючий смак, особливу м’якість та насичене солодове тіло. У його букеті домінує хмелева гіркуватість, нотки бісквіту та карамелі. В ароматі присутні фруктові та карамельні відтінки.
Першу партію пива було виготовлено у Сполучених Штатах, сьогодні міжнародна корпорація випускає свою продукцію на заводах у 14 країнах світу. Постачання здійснюються в 80 країн і торкаються всіх континентів планети. За даними рейтингів, Budweiser є найдорожчим брендом серед усіх постачальників алкогольної продукції.
Історія успіху пива Bud
Історія популярного світового бренду починається 1876 року в місті Сент-Луїсі. Місцевий пивовар Адольфус Буш представив на суд шанувальникам бурштинового напою світлий табір, зварений у найкращих чеських традиціях. Пиво на честь історичної батьківщини отримало назву Budweiser, що дослівно можна перекласти як “буддевицьке пиво”. В основі рецептури – традиції, закладені пивоварами Ческе-Будейовіце. Продукція пивоварні припала до смаку жителям Сент-Луїса та А. Буш швидко наростив обсяги виробництва хмільного напою.
Чверть століття активної роботи дали Budweiser статус національного пивного бренду. На початку ХХ століття броварня випускала до мільйона барелів американського табору на рік. Продукція продавалася у всіх штатах і мала успіх, але в 1919 році був оголошений сухий закон. Проблеми не зупинили виробника, швидко було знайдено ефективне рішення – випуск безалкогольного пива. Після зняття обмежень компанія продовжила варити пиво за старою рецептурою. 1936 року пиво з’явилося на ринку США в оригінальних банках. Сьогодні напій випускають на 12 заводах у США, а активна експансія на світовому ринку зробила Budweiser лідером світового пивоваріння.
Bud чи Budweiser: історія суперечок із чехами
У невеликому чеському містечку Ческе-Будейовіце пиво варять із 1295 року. Традиційний богемський рецепт став основою для американського табору. Наприкінці ХІХ століття активно пивоваріння розвивалося у Сполучених Штатах. У 1895 році було засновано пивоварню Будеєвицький Будвар, в якій почали варити пиво під маркою Budweiser. Існування двох однойменних брендів є неприпустимим і компанії в ХХ столітті почали активно заперечувати пальму першості. Американці перебували у виграшній позиції, оскільки вони почали варити пиво під цією маркою на 19 років раніше. Чехи аргументували своє право на бренд географічними та історичними чинниками. Суперечки загострилися на тлі вирішення чехів вийти зі своїм продуктом на американський ринок.
Судовий розгляд тривав понад 60 років, у результаті було знайдено компроміс — американці продають на європейському ринку пиво під маркою Bud, а європейці поставляють у Сполучені Штати свій табір під брендом Czechvar. Поки точилися суперечки, Budweiser продовжував світову експансію. Висока якість напою неодноразово підтверджувалася найвищими нагородами престижних міжнародних конкурсів. Тільки за останні 20 років класичний американський табір заробив 13 золотих, 2 срібних та 6 бронзових медалей на різних континентах.
Особливості технології виробництва
Виготовлення пива проводять за традиційними технологіями та відповідає закону про якість напою. Є низка особливостей, які роблять процес унікальним. Використовується лише артезіанська вода, більш чиста та м’яка. Додатково збільшити м’якість напою дозволяє наполягати на буковій тирсі в дубових бочках. Це оригінальне рішення робить Budweiser особливим пивом із чарівним, м’яким смаком.
Основні види пива Budweiser
Компанія не зупиняє дослідження у сфері пивоварних технологій. Budweiser є амбітним брендом, і вже сьогодні його власники готуються виробляти пиво на Марсі! Це не фантастика, не простий маркетинговий хід. У лабораторіях компанії проводять експерименти, в яких вивчаються особливості транспортування ячменю в космосі. Основна сировина для марсіанського пива має бути якісною, щоб зберегти смакові особливості напою.
Думають у Budweiser і про мешканців Землі. Вони пропонують такі сорти свого популярного напою:
- Budweiser – класичний вид пива, міцністю 5%. Виготовляється за старовинними домашніми рецептами сім’ї засновника компанії. Більше 100 років пивоварня суворо дотримується розробленої технології, відбирає як сировину найкращий солод і готує оригінальну суміш із кількох сортів хмелю. У смаку домінують нотки солоду, бісквіту та карамелі, які гармонійно поєднуються з хмелевою гіркуватістю;
- Select – світова популярність низькокалорійних продуктів спричинила появу цього сорту пива. Зменшити енергетичну цінність напою вдалося за рахунок збільшення терміну витримки. Завдяки цьому зменшується кількість вуглеводів у суслі і, зрештою, знижується калорійність. Лагер має світло-золотистий колір, який вдається одержати за рахунок обсмажування карамельного солоду. У рецептурі використовуються кілька видів баварського та американського хмелю. Напій має освіжаючий смак, невелику міцність — 4,3%, ніжну хмелеву гіркуватість. Це дозволяє пиву швидко вгамовувати спрагу в найспекотніший день;
- Lite – цей сорт табору Budweiser справді є “королем пива” у Сполучених Штатах. За обсягами продажів він перевищує вдвічі будь-якого конкурента. Така популярність викликана бездоганним смаком з легкою хмелевою гіркуватістю та незвичайним ароматом, у якій домінують відтінки печеного яблука, лугових квітів та трав. Для напою відбирають найкращі сорти солоду, додає трохи рису та складну суміш із кількох видів хмелю. За відбором сировини особисто стежить головний майстер пивоваріння Budweiser. Пиво легке, його міцність 4,2%, воно добре вгамовує спрагу;
- Ice – айсбіри неймовірно популярні в Сполучених Штатах, кількість шанувальників цього типу пива в останні роки збільшується у всьому світі. Особливість технології його виробництва полягає у додатковому етапі, який зводиться до охолодження до появи льоду свіжозвареного пива. Напій має складний склад і насамперед у ньому замерзають молекули води. Вони утворюють крижані лусочки, які забираються фільтруванням. В результаті міцність пива збільшується, а його смак стає м’якшим. Компанія Budweiser не зловживає технологією та збільшує міцність свого айсбіру лише до 5,5%. Напій має приємний освіжаючий смак, у якому домінують нотки хмелю та бісквіту;
- American Ale – один із найсвіжіших сортів в асортименті Budweiser. Призначений для тих шанувальників пива, які надають перевагу напоям зі складним смаком. Виготовляється за технологією верхового бродіння, при виробництві використовуються лише американські сорти солоду та хмелю. Напій має складний, багатошаровий смак, у якому домінують нотки цитрусових, сухофруктів, карамелі. Пиво цього сорту рекомендують подавати охолодженим до 7 градусів, але пити поступово і стежити, як у міру нагрівання смак напою розкривається новими фарбами. Міцність – 5,3%;
- Alcohol Free – безалкогольний табір золотистого кольору, у смаку якого яскраво розкриваються нотки хмелю, рису та карамелі. В ароматі домінують карамельні відтінки та сухофрукти. Напій має гарну карбонізацію, відмінно втамовує спрагу. Це робить його ідеальним супроводом для страв індійської, японської та китайської кухні з високим вмістом спецій.
Збалансований склад напоїв – одна з головних складових успіху Budweiser. Іншим важливим фактором є постійна присутність на рекламному ринку. Бренд є спонсором регулярних чемпіонатів з багатьох видів спорту. Постійно входить до офіційних спонсорів найбільших світових подій у світі спорту — Олімпійських ігор, Чемпіонатів з футболу. Це дозволяє створювати імідж та репутацію пива, яку підтримують технологи всіх підприємств концерну AB InBev, зокрема на заводах українського відділення компанії САН ІнБев. Щосекунди у світі реалізують 120 літрів Budweiser, цей показник найвищий у світі серед усіх виробників бурштинового напою.